"Svart är alltid rätt"

Här i veckan lanserade H&M sin nya Höstkollektion.
Man kan ju köpa deras kläder (och numera inredning) via deras katalog; Internet och "live" såklart.
Medans regnet smattrat mot våra fönster, Vincent har lekt med sina bilar/tågbanan/tittat på Svampbob;
 så har jag beställt lite kläder från Katalogen.  
Ja det är inte gratis det här men ACK ACK ACK så roligt.  Det är så härligt att blädra i katalogen och bara peka...
Den här och den där, inte den där... Åh va fin.... Det är som ljuv musik för en köpgalning som jag.

Jag gillar också att man får hem kläderna och kan prova i lugn och ro, fundera en smula och OM något inte passar
kan man returnera varorna. DET ÄR GULD. Jag älskar H&M.

Dessa plagg har jag beställt och väntar olidligt på (klicka upp dom vettja). Visst är dom fina?

* Ta tex hela den övre raden och lägg till ett pärlhalsband. -Perfektion!
* Och hur smart kommer jag inte se ut i Polotröjan, ett par leggins, stövlar och mina glasögon?
* Jag kunde inte låta bli kavajen/jackan den är sååå cool.


Bilder från hm.com/se

#1 - - Anonym:

Jättefina kläder. Du kommer bli ännu snyggare.

Va roligt det var att ses häromdagen.

Kram Maria

#2 - - Anonym:

Glömde att skriva att du tar så fantastiska bilder och Vincent är världens sötaste (snart) 4 åring :-)

Fin Blogg, den kommer jag besöka ofta.

Maria igen

#3 - - Anna:

Jag har också beställt den där fina koftan/Cardigan.

Du har verkligen slagit på stort. :-)

Det kostar att ligga på topp.