Ink'ed for life

Igår gjorde jag ju det. Jag gjorde min 5:e tatuering. Men inte 5:e som i 5 olika tatueringar!
Jag har 2 tatueringar som jag har byggt på i olika omgångar. 

:-)

Nu börjar jag bli nöjd.

Och Ja, det gjorde ont. Men inte lika ont som första gången, då jag höll på att svimma!
Nu kunde jag ta mig igenom det genom att tänka på annat och
profylaxandas (dock i tystnad med lätta andetag och rakt ner i min kofta).
Tänk att jag fick användning för profylaxandningen, det var väl på tiden... En sisådär 4 år senare!
 Otroligt! Value for money!
Nu kanske jag ska skriva i den där utvärderingen som man fick hemskickad efter förlossningen!!!

~

Va kul att Vicktoria ska gifta sig med sin tråkmåns Daniel.
Han verkar ganska torr, Ja hon med. Undrar om det är för hur Hejbaberiba gänget gestaltat Daniel och Vicktoria?
Måste kolla på youtube om det finns klipp med dom. Det är galet kul!

Det borde ju även vara jättebra för Sverige! Affärsmässigt. Det kanske stärker vårt läge?
Vem vet?

Dollar var idag uppe i 8.94 SEK/USD. Skämtar dom eller? När vi var i NY så var den nere på 5 SEK/USD.
Vad hände?
#1 - - ulrica:

Bild pa tatoo babe!



HAhaha, ja va tvungen att kolla pa deras 'annons film' idag och kunde inte tanka pa nat annat an just 'Familjen' Finns massa klipp, dock tycker ja att dom ska slappa bara familjen pa DVD....gud sa skojj!