Fin i håret

Jag har inte klippt mig sen typ 1 år tillbaka. Cattis som agerat frisör har varit gravid OCH fått sitt barn.
Hon är så otroligt duktig på att klippa en frisyr som passar just den personen.
Så i väntan på nästa OS så klipper jag mig själv!!!
När vi ska iväg på något speciellt, tar jag saxen i badrummet och klipper lite här och där.
Jag har en ganska taggig och "rockig" frisyr.

Nu ska ni höra.

Igår på jobbet (vi har öppet kontorslandskap) så stod det en säljare och pratade med mig och Anna (som är 22½ år).
Han jobbar internationellt och är relativt högt upp i bolaget. Iaf så berättade han att han jobbat med hårvårdsprodukter och mode i många år innan han kom till oss.
Så säger han till mig:
-Du är otroligt snygg i håret, färgen passar dig och stylingen är perfekt!
Eeh Jaha, tack så mycket! *generad*
Han droppar några namn på produkter (dock inte proffs) och jag ser ut som ett frågetecken... Nickar dock som att jag förstår...
Han säger sen att det är en yrkeskada att kolla frisyrer och kvalitet!

Glad går jag till kaffemaskinen och svingar lite lätt på håret och tänker att jag borde nog ha utsläppt hår lite oftare!

#1 - - Anonym:

Haha, Jattebra skrivet Frida, I love it! Hoppas ni far det harligt ikvall...sjalv ska man ju rocka loss med Karin pa Kim och Johnny's brollop.

#2 - - ulrica:

In me bild pa frillan, har ju itne sett ig pa vaaaaldigt lange :) Kanske tom HAGAPARKEN ??? 2-3 ar sen?