Mättad Lösning

Åh vilken underbar jul vi har haft.
Det har varit som i en saga, en som glittrar och glimmar. Så där lyckligt, glatt och mysigt!
Precis som man hoppas och bara kan önska sig, så bra var det.
Jag har faktiskt inte tagit så många bilder, ett par stycken men jag orkar verkligen inte göra i ordning dom.
En släng av Post-Christmas-stress har drabbat mig och jag är så trött, vill sova och äta chocklad hela dagarna, vilket jag också gör.
Vincent var helt speedad och världens härligaste pojke på julafton, tackade fint för julklapparna! När han såg tomten komma pulsande i snön så hoppade han till av spänning, iver och lycka. Knackade på fönstret och ropade:
Kom hit, här bor jag, här är vi!
Det är ett minne för livet!
Det har varit ett par härliga dagar, idag har jag jobbat. Det var inte alls lika roligt, trött som jag är. Tillråga på allt så svämmar kontoret över av Aladin och Paradisaskar. Chocklad rinner i mina ådror.
Min kropp är en mättad chockladlösning.

Underbara Jul och lediga vinterdagar.
#1 - - Anneli m fam:

Ha ha ha. Mättad lösning :-)

Det låter onekligen som att ni har haft en trevlig julhelg. Härligt! Hoppas att tomten var snäll mot dig med.

KRam Anneli