Svensk sommar och släkten är värst!

Jag har inte känt wow-känslan den sista tiden när jag har fotograferat. Det har varit lite koma eller kanske mättnad.
Iaf så bjuder jag på några av dom här bilderna som jag inte är nöjd med. Det är jag inte alls, men med lite fluff i PS får bilderna lite mer eller ja något av en känsla iaf. Det gör mycket med en "texture" som synes.
Bilderna är ifrån Dalarna, den semestervecka som jag gillade minst. Dalarna som annars brukar bjuda på lugn, skratt och kärlek. Nu ville jag åka hem långt tidigare än vanligt. Det syns lite i bilderna tycker jag. Fast nu har jag ju valt dom här bilderna som får symbolisera Dalarna i år.

Svensk sommar och släkten är värst. Punkt.




#1 - - Ulrica:

Dom e fina i alla fall!! :) Kram på rej

#2 - - Anonym:

Jättefina bilder Frida. Vemodiga och vackra.

Hur har du gjort så där "overhead-aktigt"



Kram Fia