Liten Gumma!

Det spelar ingen roll vad ni andra gjorde igår... Ja oavsett vad ni gjorde.
För jag fick hålla i en 5 dagar gammal bebis!
En liten alldeles egen underbar människa, så söt och fin. Jag var i himlen uppe bland molnen!

Molly är så liten men inte läskigt liten, mer plutti-nutti. Hon är lugn och verkar njuta av livet i allra största grad.
Hon har världens bästa mamma och pappa som tar hand om henne. Där har hon det bra!

Åh vänner, det var helt underbart att få träffa henne. Jag längtar redan till nästa gång vi ses.
Hon är nog det finaste jag sett på väldigt länge.

Vincent sa på vägen hem att "Molly är Åsas bebis, den har kommit nu, ut ur magen. Plopp!
Hon är en liten gumma, en liten liten gullig flicka!" ;-)

Kan inte annat än hålla med...


#1 - - Anonym:

Nawe, åh va söt hon är. Molly vilket fint namn.

Kram Anna

#2 - - Åsa:

Åhhh, tack älskade vän!

Så fina bilder, du är så duktig!

Tack för att du finns.

Kramar från oss!

#3 - - Berit Ahlnér:

Å vilka vackra bilder på världens finaste mor och barn!

Jag har inte träffat Molly och hennes gullige storebror på en hel vecka och har längtat efter dem hela tiden. I dag fyller Molly 1 vecka och hennes morbror Stefan, mormor och morfar är här. Vilken rikedom för oss att ha en sån underbar familj!

Kram från

Mollys och Alexanders stolta mormor.

#4 - - Frida:

Ja Berit du har helt rätt. Det är verkligen en rikedom med en så underbar familj. Jag är otrolig tacksam för att vi är bästa vänner! Hi hi!