Vem bor i en annanas djupt i det blå?

                                          

Helt sjukt va mörkt det är nu...Som att någon lagt locket på!
Jaja, vi ska åka till solen om 1 månad. Det ska bli jättehärligt med värme, bad och sol när mörkret inte längre är så mysigt, värmeljusen är slut, vinet är uppdrucket och regnet och kylan kryper upp vid fotanklarna.

Vi skulle vaccinera oss idag, men det var stängt när vi kom fram. (Ett "vaccin- drop in" mitt i Sthlm)
Vincent var skit grinig och bara grät, hulkade och ropade efter nappen!
Stackarn, Fredrik fick gå in och köpa en på apoteket för att öronen inte skulle trilla av...
(orutin att inte ha med en, men Vincent har bara napp när han ska sova)

Vi försökte muta med McDonalds, gick inte.
Vincent ropade på nappen och när det behovet var tillgodosett så ville han bara en sak.
Han ville inget annat än att se på.... "Vem bor i en annans djupt i det blå?"

Jo, Svampbob Fyrkant!




Helt galet.

Det är galet på svenska också. Han polare heter  Bläckvard! Ha ha ha!
Jag bestämde mig förrut för att hata Svampbob men nu älskar ju Vinzo det... Så det är bäst för mig själv att inte ogilla "osten".

Känner att den här knasiga figuren kommer hänga med ett tag. *ryser* (och ler lite för han är ju helt galen, Svampbob alltså).

Har betalat räkningar idag. *Klapar mig lite på axeln* Jag (vi) har numera stenkoll på vad, hur och när. Men man sätter nästan i halsen, satan vad dyrt det är nu! Jag måste helt klart ha högre lön (mitt nästa projekt).

Resan till solen då?
Jo vi ska till Egypten om 1 månad. :-)
Dyka, dyka, dyka. sova, sola, bada, leka, fotografera, sova!

Imorgon blir det en ny trip till city för vaccination. Ska komma ihåg nappen.

#1 - - Pernilla:

Svampbob är ju en höjdare om man jämför med träsket vi har hamnat i - Thomas the tankengine... Fy fasen! Den är så tråkig så jag smäller av alltså...

#2 - - Åsa:

Haha, vet hur det är! Vill titta svampboooob Fikan!

#3 - - ulrica:

Men vanta nu...vad e d dar for vaccin....influensan??? Da vill jag meeee....adress tack :)

#4 - - ulrica:

Kine kollar pa spongebob squarepants....pa engelska. D e Om mojligt annu jobbigare...vad e d for fel pa barbie o fjarilar lixom....