Mörk chocklad, Bond & 81 miljarder...

Utkast vad är det för en rubrik... Suck jag har inte lärt mig hur man bloggar än.
Ber så mycket om ursäkt för förra rubriken.



Ikväll har vi varit på Halloween patry hemma hos Camilla, Alexandra (gudbarn) och Jennifer.
Maria lagade maten med supergod smak som vanligt. Kladdkakan ovan var hur god som helst!
Lyx på en torsdag!
Minimonstret Vincent ville inte vara med på bild tyvärr. Men vi får göra ett nytt försök på lördag då det blir ett till kalas på annat håll.
Imorgon är jag ledig, Vincent och jag ska busa här hemma!
Sen imorgon kväll blir det BOND-PREMIÄR!
Gudarna vet redan hur sjukt snygg Daniel Craig är.... My God!
Tänk dig honom med en physalis på!

Mmmh godis.

Fick reda på att företaget som jag jobbar på tjänade 81 miljarder kronor i Q3 (jul,aug,sep) i år.
Jag kan inte ens slå in det på min miniräknare... För många nollor! 
Men vi räknade till slut ut att det är ca 10.000 kr / sekund.
 
Så nog finns det utrymme för en löneförhöjning, eller hur?
Ska ha mitt end-year review snart. Då får jag det svart på vitt hur det har gått (jättebra eller extremt bra).
Det här har ju varit mitt bästa år på jobbet sen jag började för 7 år sen... 7 år...

Är det någon av er som vet något om www.spotify.com?
Och som har en inbjudan till övers? Vi vill gärna, gärna ha en.