Utkast: Tänkte börja ...


Tänkte börja med något så roligt som julen. Snart är det ju jul.
Det har nämligen kommit ut listor på dagis där man ska fylla i tider/frånvaro etc.
I år faller jul ledigheten perfekt. Om man tar ledigt i 5 dagar så är man ledig i 2½ vecka! Underbart!
Jag kommer dock jobba 2 dagar av dessa 5 men det blir ändå väldigt skönt med en massa ledighet. 

Julklappar, jag är inte så mycket för att få julklappar.
Men jag älskar att ge bort julklappar/presenter till höger och vänster, kleti och pleti. 
Det är så roligt att glädja andra.  
Favorit att köpa julklappar till är nog Åsa. Ja förutom alla barn som finns runt omkring mig. 
Vet inte riktigt varför men du Åsa blir ju gladast! ;-)
Jag ska börja tidigare i år med julisarna, fast det finns en viss charm med sista minuten shoppingen också... 
En viss charm. 

Jag hoppas att vi kan vara här hemma hos oss på julen, hela tjocka familjen!

Hur och var firar du jul? 
 
#1 - - Pernilla:

Ja julen ligger bra i år! Skönt!



I år firar vi här hemma i vårt eget lilla hus. Mysigt! Mamma & syster med familj kommer hit och förhoppningsvis hittar även tomten till oss. Theo har fullt sjå att få ner sin önskelista på papper :-).

#2 - - Åsa:

Haha! Det är nog för att jag fortfarande är ett barn innerst inne! Kram på dig!!

#3 - - Kaka:

Vi firar har med pappa och Siw pa besok! Malin och Jess har nog julafton hemma hos dem och den 25e tankte jag slapa med pappa upp till Daves foraldrar... sedan drar vi till Vegas!!!! Kram